Правила

Правила перевезення пасажирів і багажу в автобусах на рейсах, які обслуговує ТОВ “Фірма” Ікарус ”
(В ред. З 01.01.2020р.)

1. Загальні положення.
1.1. Цими правилами регламентується порядок реалізації квитків на рейси, що виконуються ТОВ «Фірма
«Ікарус» (далі Перевізник), правила перевезення пасажирів і багажу в автобусах перевізника, а також
визначаються права, обов’язки і відповідальність Пасажира і Перевізника.
1.2. Документами, що підтверджують право пасажира на поїздку, є квиток і документ,
що засвідчує особу.
1.3. Квиток – це проїзний документ, видача якого підтверджує укладення договору між перевізником
і пасажиром і дає право Пасажиру на використання поїздки виключно відповідно до даних,
зазначеними в квитку, а саме: прізвище та ім’я Пасажира, маршрут, дата і час відправлення. Номер квитка
і дані Пасажира занесені програмою продажу в відомість. У разі відсутності даних у відомості,
справжність квитка вважається сумнівною і вимагає додаткової перевірки.
1.3.1. Відповідальність за достовірність інформації в квитку, що реалізуються через сайти партнерів
(BUSFOR, Infobus, інші електронні системи) несуть дані партнери в рамках договірних відносин.
1.3.2. Перевірка квитків під час рейсу, здійснюється особами, уповноваженими перевізником. В разі
безквиткового проїзду, пасажир зобов’язаний оплатити вартість квитка.
1.4. Придбання квитка свідчить про те, що Пасажир проінформований про використання та
збереження персональних даних і дав згоду на їх обробку.
1.5. Квиток не може бути переданий третій особі. Придбання квитка свідчить про згоду Пасажира з
Порядком реалізації квитків, правилами перевезення пасажирів, багажу в автобусах перевізника.
1.6. Документи, необхідні для перетину державних кордонів, в’їзду / виїзду, перебування на
території інших країн, є особистими документами пасажира. Відповідальність за їх наявність,
належне оформлення, термін дії і т.д., громадянин несе особисто перед відповідними
державними органами. За проїзні документи дітей несуть відповідальність супроводжуючі їх особи.
1.6.1. Пасажир несе повну індивідуальну відповідальність за неналежне оформлення документів
на право перетинання кордонів держав за маршрутом слідування. У разі недопущення пасажира до поїздки
в пункті пересадки на міжнародний рейс, який обслуговує Перевізник, згідно квитка або зняття
пасажира з автобуса під час контролю, виконання умов договору про перевезення вважається виконаним,
незважаючи на те що перевезення було виконане в іншому обсязі, ніж було передбачено раніше, вартість
поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.
1.6.2. Пасажир несе повну індивідуальну відповідальність за порушення законодавства держав
по маршруту слідування. У разі затримання пасажира на контролі для індивідуального огляду /
перевірки / оформлення митних формальностей його особистих порушень, договір про перевезення вважається
розірваним, автобус має право продовжити рейс без пасажира. При цьому, виконання умов договору про
перевезення вважається виконаним, незважаючи на те, що перевезення було виконане в іншому обсязі, ніж було
передбачено раніше, вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.
1.7. Посадка / висадка пасажирів здійснюється відповідно до інформації, зазначеної в дозвільних
документах перевізника. Посадка / висадка в інших місцях заборонена.
1.7.1.Пассажір зобов’язаний здійснити посадку в автобус в пункті відправлення, зазначеному в його квитку.
Пасажиру рекомендується прибути до місця посадки, вказаною в квитку, не пізніш як за 15 хвилин до
відправлення автобуса. Екіпаж перевізника здійснює персональне інформування пасажирів,
які не з’явилися на посадку до зазначеного у квитку часу відправлення автобуса.
1.7.2. У разі зупинок під час поїздки, пасажир повинен повернутися в салон автобуса до закінчення
оголошеного екіпажем часу зупинки. Якщо пасажир не повернувся в салон автобуса протягом 5 хвилин
після закінчення зазначеного часу, то вважається, що пасажир відмовився від подальшої поїздки і не має
права на будь-яку компенсацію за квитком, вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу
не розглядаються.
1.8. Пасажирам забороняється:
– перевозити тварин, птахів;
– з’являтися на посадку або знаходиться в салоні автобуса в нетверезому стані, стані наркотичного
сп’яніння, а також розпивати спиртні напої; вживати наркотичні та психотропні речовини;
– ходити по салону автобуса без причини;
– курити в салоні автобуса;
– класти ноги на сидінні, загороджувати або захаращувати прохід в автобусі;
– своєю поведінкою створювати незручності іншим пасажирам або заважати роботі екіпажу, під час
руху відволікати увагу водія від керування;
– відкривати двері транспортного засобу до повної його зупинки;
– перешкоджати закриттю дверей;
– здійснювати поїздку без оплати її вартості або без пред’явлення документа, що посвідчує
особистість;
– робити виправлення у квитку і передавати його іншій особі;
– перевозити багаж і ручну поклажу на сидінні;
– користуватися аварійним обладнанням без потреби;
– порушувати громадський порядок;
1.9. Перевізник не несе відповідальності
– за можливі помилки при реєстрації квитка пасажиром самостійно через сайт або через сайти
партнерів (BUSFOR, Infobus, інші електронні системи);
– за збереження і цілісність ручній поклажі пасажира, особистих речей, що знаходяться в салоні;
– за втрату або пропажу наявних коштів, коштовностей, паспортів, цінних документів,
колекційних речей, речей, які мають наукову цінність, а також інших цінностей,
знаходяться в салоні або багажному відділенні автобуса;
– за будь-які збитки, які виникли у пасажира через відхилення від графіка руху, за
винятком випадків потурання або свідомого невиконання зобов’язань перевізником;
– за будь-які збитки, які виникли у пасажира в результаті злочинної діяльності приватного
особи (в тому числі інших пасажирів, учасників руху);
– за залишені або забуті в салоні автобуса речі.
1.10. Перевізник не гарантує своєчасне прибуття в пункти пересадки, пересадку на інші рейси і
транспорт, стикування рейсів. Перевізник не несе відповідальність за відхилення від розкладу,
несвоєчасну подачу транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили
(Включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори ( “пробки”) на дорогах, дії держорганів, в разі
об’їздів і інших, не залежних від перевізника причин, а також дії самих пасажирів, що впливають на
виконання зобов’язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця
відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти.
1.11. Перевізник не несе відповідальність за будь-які невдалі пересадки на будь-які види транспорту по
причини відхилення від графіка руху, за винятком пересадок, які надає Перевізник.
Якщо пасажир не встигає до гарантованої пересадці, організованої Перевізником, Перевізник
забезпечує Пасажира альтернативним видом транспорту. У разі відмови пасажира скористатися
альтернативним видом транспорту, Перевізник повертає вартість невикористаної поїздки, зазначеної в квитку.​
1.12. У разі, якщо відправлення за маршрутом затримується більш ніж 2 години по вині перевізника, однак
пасажир вирішує використовувати поїздку, претензії по затримці відправлення і прибуття не приймаються. якщо
пасажир вирішує не використовувати поїздку, він отримує компенсацію в розмірі 100% від вартості квитка.
1.13. У разі, якщо відправлення за маршрутом скасовується з вини перевізника, однак пасажир погоджується
перенести дату і використовувати поїздку пізніше, то претензії по компенсації виникаючих додаткових
витрат не приймаються.
1.14. У разі, якщо рейс перерваний з вини перевізника, і перевізник не може забезпечити пересадку на інший
автобус перевізника або партнерів, пасажиру при відмові від продовження поїздки виплачується в грошовому
вигляді компенсації вартості за непреодолевшее відстань відповідно до вартості придбаного
квитка.
1.15. У разі непередбачених обставин Перевізник має право змінювати / скасовувати рейси,
проінформувавши про це Пасажирів за повідомленою при покупці квитка телефону (для квитків, куплених
в Інтернеті, по е-mail і / або телефону).
1.16. Якщо під час перевезення у екіпажу є законна підстава зняти пасажира з рейса, виконання умов
договору про перевезення вважається виконаним, незважаючи на те що перевезення було виконане в іншому обсязі,
ніж було передбачено раніше, вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не
розглядаються.
1.17. Заяви, скарги, претензії щодо поїздки або роботи перевізника приймаються в письмовому
вигляді протягом 1 місяця після події або виконання рейсу. Заяви, скарги, претензії повинні бути
адресовані і спрямовані Перевізнику. Термін розгляду зазначених звернень – тридцять днів з моменту
отримання перевізником. У разі, якщо звернення надійшло на іноземній мові, термін розгляду
такого звернення збільшується на п’ятнадцять днів і становить сорок п’ять днів з моменту отримання
перевізником.
2. Пасажир має право:
2.1. Купити квиток, відмовитися від поїздки, за правилами, встановленими Перевізником.
2.2. Відмовитися від поїздки до відправлення автобуса і отримати до повернення суму грошових коштів, що дорівнює
вартості проїзду за вирахуванням штрафних санкцій, встановлених Перевізником.
2.2.1. Повернення здійснюється тільки через агента (BUSFOR, Infobus і інші електронні системи), з
допомогою якого купувався квиток. Умови повернення квитків, придбаних через сайти агентів,
індивідуальні і можуть відрізнятися.
2.2.2. При поверненні квитків, придбаних через офіційний сайт діють наступні правила:
– при добровільному поверненні більш ніж за 48 години до відправлення рейсу повертається 90% вартості
тарифу.
– при добровільному поверненні від 24 до 48 години до відправлення рейсу повертається 75% вартості тарифу.
– при добровільному поверненні менш ніж за 24 години до відправлення рейсу – повернення не допускається.
Утримується 100% тарифу.
– примусово, при скасуванні рейсу, при при ненаданні вільного місця повертається 100%
вартості квитка.
2.2.3. У разі запізнення пасажира в зазначений час до пункту відправлення автобуса, вказаною в квитку,
даний квиток вважається анульовані і його вартість не підлягає поверненню.
2.2.4. Повернення коштів за придбаний квиток через сайт Перевізника (згідно з умовами повернення)
здійснюється на банківську карту, з якої була проведена оплата в термін до 15 робочих днів. В разі
тривалих державних свят термін повернення компенсації може бути збільшений з незалежних від
перевізника причин.
2.3. У разі втрати квитка до дати відправлення – квитки відновленню не підлягають.
2.4. Безплатно перевозити з собою одну дитину віком до шести років без права зайняття нею окремого
місця.
2.5. Діти до 14 років перевозяться тільки за згодою батьків, опікунів і в супроводі уповноважених
осіб. Вік неповнолітнього, в якому він може бути допущений до поїздки без супроводу дорослих,
визначається законодавством. Перевізник не надає послуг супроводу неповнолітніх.

3. Пасажир зобов’язаний:
3.1. Мати при собі квиток на поїздку і квиток (квитанцію) на перевезення багажу, при наявності пільгового проїзду –
документ, що посвідчує особу та підтверджує право на пільгу.
3.2. До придбання квитка ознайомитися з Правилами перевезення пасажирів і багажу, порядком реалізації
квитків, тарифів на перевезення, визначити дату / дати планованої поїздки, забезпечити наявність документів,
необхідних для поїздки. Пасажир зобов’язаний враховувати можливість затримки рейсу при плануванні свого
подорожі, подальших пересадок на інші види транспорту.
3.3. Перевірити вірність зазначених у квитку даних безпосередньо при покупці квитка. при
виявленні невідповідності даних після придбання квитка, відповідальність несе пасажир. перевізник
не несе відповідальності за помилки в квитку.
3.4. Прибути на місце посадки в автобус завчасно, але не пізніше, ніж за 15 хвилин до часу його
відправлення. У разі неявки пасажира в пункт відправлення, відповідно до вказаних у квитку дати і часу,
квиток анулюється, місце звільняється, а в разі поїздки з пересадкою / зміною автобуса, також
автоматично анулюються всі подальші частини поїздки, а всі місця звільняються для продажу.
3.5. При посадці пред’явити представнику Перевізника квиток на проїзд, в якому зазначено прізвище, ім’я
пасажира, рейс і дата відправлення; документ, що підтверджує право на пільгу. Якщо зазначені у квитку
дані не відповідають даним рейсу або не збігаються з даними в пред’явленому документі, то пасажир
не має права використовувати поїздку. З таких питань претензії не приймаються, вартість квитка не
повертається.
3.5.1. У разі преобретения електронного квитка з вільною розсадженням пасажир, виконуючи вказівки
екіпажу, займаючи вільне місце в салоні автобуса.
3.6. Після посадки на автобус, представником Перевізника проводиться повторна перевірка на наявність і
дійсність квитків і проїзних документів у пасажирів. Пасажир зобов’язаний надати квиток і
документи, що дозволяють здійснювати проїзд на вимогу представника Перевізника.
3.7. Дотримуватися Правил перевезення і правила поведінки в автобусі під час виконання рейсу, виконувати
інструкції, отримані від представника і водіїв автобуса.
3.8. Зберігати квиток до кінця поїздки, пред’являти його контролюючим службам. Виконувати вимоги
екіпажу, контролюючих та державних служб.
3.9. Пасажир повинен дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування. пасажир несе
матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну транспортному засобу.
3.10. За недотримання положень, викладених у розділі 1, 3, а також інших загальнообов’язкових правил,
пасажир може бути знятий з рейсу. В такому випадку перевізник відразу ж звільняється від усіх договірних
зобов’язань перед пасажиром і не зобов’язаний відшкодовувати йому, хоча б частково вартість проїзду, або будь-яку
іншу компенсацію.

4. Перевезення багажу:
4.1. Норма провозу безкоштовного багажу і ручної поклажі встановлюється перевізником.
4.2. Безкоштовно дозволяється перевозити ручну поклажу, з розмірами не більше 45 * 35 * 20 см і вага 5 кг яка
повинна знаходитися в салоні автобуса у пасажира. Ручна поклажа розміщується під ногами або на багажній
полиці. Заборонено розміщувати ручну поклажу в проході салону автобуса.
4.2.1. У разі здачі ручної поклажі в багажне відділення автобуса за її перевезення проводиться оплата як
за перевезення багажу.
4.3. Безкоштовно дозволяється перевозити одну одиницю багажу, розміри якої не перевищують 100х50х30
сантиметрів, вага до 20 кг.
4.3.1. Перевіз додаткових одиниць багажу на одну людину повинен бути оплачений згідно з тарифом за
кожну з них. Вартість однієї одиниці становить 10% від вартості квитка.
4.3.1.1. Якщо кількість додаткового багажу перевищує кількість в розмірі трьох одиниць на людину,
то рішення про його перевезення приймається тільки з дозволу Перевізника, при наявності вільного місця в
багажному відділенні автобуса за додаткову плату, встановлену Перевізником. Вільне місце
визначається, беручи до уваги загальну кількість пасажирів в автобусі, об’єм багажного відділення,
інші фактори.
4.3.2. Пасажирам – дітям: дитяча коляска (тільки в складеному вигляді), за відсутності іншого багажу.
4.3.3. Пасажирам – особам з інвалідністю: інвалідний візок (тільки в складеному вигляді), милиці і т.д.
4.4. Багажем є речі особистого користування пасажира, упаковані в сумки і валізи. Всі інші речі,
крім дитячої коляски, інвалідного візка вважаються вантажем. Вантаж до перевезення не приймається.
4.5. Перевозячи багаж в багажному відділенні автобуса, перевізник несе відповідальність тільки за наявність
одиниці багажу, але не гарантує його цілісність і збереження працездатності. Право на отримання
багажу має пасажир, який здав його для перевезення.
4.6.1. При пересадках пасажир несе повну відповідальність за перенесення свого багажу в автобус, в
якому буде продовжувати поїздку.
4.6. Музичні інструменти, що перевищують розміри ручної поклажі, приймаються до перевезення тільки з
дозволу Перевізника за договірною ціною. Якщо розміри музичного інструменту дозволяють помістити
його в салоні автобуса (гітара і т.д.), то в такому випадку Пасажир зобов’язаний сплатити друге місце поруч з собою.
Якщо пасажир приймає рішення здати музичний інструмент в багажне відділення, то пасажир бере на
себе відповідальність за збереження і робочий стан інструменту.
4.7. Перевізник не приймає до провезення в багажному відділенні великогабаритний вантаж будівельні
матеріали, автомобільні запчастини, предмети меблів, побутову та електротехніку, включаючи будь-які
холодильники, пральні і посудомийні машини, електричні і газові плити, телевізори, відео та
музичні установки і т.д.5. Перевізник має право:
5.1. Змінити автобус, змінити посадочне місце пасажира в автобусі без попередньої згоди та
повідомлення.
5.2. Відмовити пасажиру в поїздці, якщо він прибув на посадку в нетверезому стані, стані
наркотичного сп’яніння, своїми діями порушує громадський порядок, відмовляється пред’явити або
у нього не в порядку проїзні документи. Договір перевезення в такому випадку вважається припиненим.
Вартість квитка не повертається.
5.3. Відмовити у перевезенні пасажиру під час здійснення рейсу і висадити його в будь-якій точці маршруту, якщо
той порушує ці Правила, своїми діями заважає роботі екіпажу, спокою пасажирів або створює
небезпека для оточуючих. Договір перевезення в такому випадку вважається припиненим. Вартість квитка не
повертається.
5.4. Перенести / скасувати рейс в разі виникнення обставин, які він не міг передбачити і
виникнення яких не міг запобігти, без попереднього повідомлення.
5.5. Не приймати до перевезення тварин, птахів, небезпечний багаж, зброю, негабаритний багаж або багаж, вага
якого перевищує встановлені норми.
5.6. Не приймати до перевезення багаж, якщо зміст, структура, форма або запах багажу можуть пошкодити,
забруднити багаж інших пасажирів, салон автобуса або багажне відділення, або може заважати пасажирам
або екіпажу автобуса.
5.7. Надавати пасажиру додаткові послуги при їх наявності (складаний стіл, відео, кондиціонер,
Wi-Fi, 220V, і т.д.).
5.8. У разі, якщо контактний / мобільний телефон, вказаний пасажиром в квитку, виявився невірним, і по
нього не було можливості зв’язатися з пасажиром або надіслати СМС, компанія-перевізник знімає з себе
відповідальність за інформування клієнта заздалегідь за будь-яких змінах, пов’язаних з рейсом. претензії
за такими випадками прийматися не будуть.
5.9. Екіпаж автобуса має право вимагати від пасажирів виконання їх обов’язків.

6. Перевізник зобов’язаний:
6.1. Надати пасажиру право на проїзд по пред’явленню квитка і відповідно з даними,
зазначеними в ньому.
6.2. Забезпечити доставку пасажира в пункт призначення, зазначений у квитку.
6.3. При скасуванні або затримки відправлення рейсу з вини перевізника надати можливість виїхати
іншим рейсом перевізника або повернути пасажиру 100% вартості проїзду.
6.4. Використовувати всіх залежних від нього кошти для перевезення і доставки пасажира і багажу в пункт
призначення в розумні терміни. Розклад, вказане в квитках, сайті, рекламних буклетах Перевізника
є інформаційним і точне виконання його гарантовано.
6.5. Якщо Порядок реалізації квитків, правила перевезення пасажирів, багажу був змінений після того, як був
куплений квиток, до уваги береться Порядок, який діяв на момент придбання квитка.
6.6. У всіх інших випадках, не передбачених цими Правилами, Перевізник і пасажир
керуються чинним законодавством.

Замовити автобус

Намічається групова поїздка, ексурсія, корпоратив, весілля або інше свято? Хочете знайти автобус для корпоративної доставки співробітників? Вам необхідно перевезти велику групу людей? «Фірма Ікарус» допоможе підібрати потрібний Вам автобус з нашого великого автопарку.